Spotrebiteľské služby

1. Kontakt na Tefal - zákaznícky servis

V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:

2. Chceli by ste nájsť viac o našich službách?

Pozrite tieto sekcie:

3. Prestal váš spotrebič fungovať?

Váš spotrebič je v záručnej lehote

Nechajte si ho bezplatne opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisov.

Pokiaľ váš spotrebič už nie je v záruke, máte k dispozícii 3 riešenia:

  • Zvoľte si balíček Jednorazová pevná cena opravy : v cene sú diely a práce, nie je potrebné odhad, oprava v našej sieti autorizovaných servisov.
  • Alebo sa obráťte priamo na niektorý z našich autorizovaných servisov, ktorý vás privíta, prevezme váš spotrebič, vykoná diagnostiku a odhad.
  • Ak si chcete opraviť svoj spotrebič sami, nakúpte si potrebné diely a príslušenstvo v našom internetovom obchode s príslušenstvom a nahliadnite do nášej online nápovedy.

4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár

Prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke.

Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.

KONTAKTNÝ FORMULÁR

5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list ?

GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

232 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00