TEFAL Subito 3

Subito 3 Najlepší predajca výrobkov s povrchom z nerezovej ocele
  • Najlepší kávovar s filtrom na prípravu 10 – 15 šálok, s povrchom z nerezovej ocele a s viditeľnými označeniami objemu vody na prednej časti.

Referenčné číslo: CM360811

Vstúpte do nového dňa pozitívne naladení s kávovarom Subito 3 s filtrom!

Kávovar Tefal Subito 3 s filtrom sa jednoducho používa a má štýlový vzhľad. Má kapacitu 10 – 15 šálok (1,25 l) s viditeľnými označeniami objemu vody a praktickým systémom proti stekaniu, preto môžete kávu servírovať ešte pred skončením cyklu.
Tento kávovar s filtrom využíva sklenenú kanvicu na kávu a obsahuje funkciu automatického vypínania po 30 minútach, čím udrží vašu kávu dlho teplú.

Kávovar Tefal s filtrom je vybavený podsvieteným tlačidlom zapínania/vypínania v prednej časti prístroja pre zjednodušenie používania a je vyrobený v štýlovom dizajne čiernej a nerezovej ocele, ktorý na pulte vyzerá prosto skvelo.

  • Až 10/15 šálok (1,25 l), t. j. dostatok kávy pre všetkých!
  • Otočný držiak filtra pre jednoduchší prístup.
  • S viditeľnými označeniami objemu vody kedykoľvek skontrolujete, či sa v prístroji nachádza dostatok vody na prípravu kávy.
  • Tlačidlo zapínania/vypínania svieti, preto viete, kedy je prístroj zapnutý, a cyklus môžete kedykoľvek zastaviť.
Základné fakty
Príslušenstvo
Funkcie
Počet šálok 10 -15  
Karafa Sklo  
Permanentný filter Nie  
Hladina vody Okno  
Vypínač (osvetlený/neosvetlený) Osvetlený  
Funkcia Keep Warm (udržovať teplé)    
Automatické vypnutie    
Maximálne množstvo kávy 1,25  L
Otočný držiak filtra    
Odnímateľný držiak filtra    
Odkvapkávanie kávy Anri drip systém - proti odkvapkávaniu  
Návod   na použitie
Najčastejšie otázky
Nikdy nedávajte kanvicu alebo izolovanú nádobu do mikrovlnnej rúry, umývačky riadu alebo na horúcu platničku.
Môžete používať papierový filter alebo stály filter (nylonový alebo kovový). V obchodoch sa predávajú tieto dva druhy filtrov.
Spustite kávovar s filtrom po prvý krát bez kávy a s jedným hrnčekom vody, aby sa vypláchol.
Platnička sa používa na udržiavanie kávy pri požadovanej teplote, kým je kávovar zapnutý. Táto funkcia je k dispozícii len pri kávovaroch so sklenou kanvicou.
V závislosti od modelu vášho zariadenia si ho môžete zakúpiť v autorizovanom servisnom stredisku alebo v na webovej stránke v časti Príslušenstvo.
Vo vašom kávovare sa prirodzene tvoria nánosy vodného kameňa. Pravidelné odstraňovanie vodného kameňa pomáha chrániť váš kávovar a zaisťuje mu dlhšiu životnosť, zároveň pomáha zachovať kvalitu kávy, ktorá zostáva aj postupom času konštantná. Hrozí, že vodný kameň môže definitívnym spôsobom ovplyvniť výkonnosť stroja.
Použite súpravu na odstraňovanie vodného kameňa alebo trochu bieleho octu:

• Použite trochu odvápňovacieho roztoku zriedeného v pol litri vody alebo použite 25 cl bieleho octu v pol litri vody.

• Nalejte roztok do vodnej nádržky (bez kávy),


• Uveďte do chodu (bez kávy). Po 2 minútach ručne zastavte chod. Nechajte kávovar hodinu postáť,


• Opäť uveďte kávovar do chodu, aby sa cyklus dokončil,


• Ak chcete prístroj vypláchnuť, spusťte 2 cykly s vodou bez pridania kávy.


V prípade potreby postup odstraňovania vodného kameňa zopakujte.
Frekvencia odstraňovania vodného kameňa z kávovaru závisí od tvrdosti vody a od toho, ako často kávovar používate. Známky svedčiace o usadzovaní vodného kameňa: cyklus prípravy kávy trvá dlhšie, spotrebič produkuje veľa pary, robí na záver cyklu oveľa väčší hluk alebo sa chod v priebehu cyklu zastaví, čo znamená, že vo vašom kávovare vznikli nánosy vodného kameňa. Vodný kameň by ste zo svojho kávovaru mali odstraňovať vždy po 20 až 40 cykloch alebo raz mesačne, a to v závislosti od tvrdosti vody.
Termokanvice sa nesmú umývať v umývačke riadu!
Plastovú termokanvicu umyte v horúcej vode ihneď po použití.
Nikdy nečistite kanvicu kefou na riad ani inými pomôckami, pretože tieto môžu spôsobiť tenké praskliny, v dôsledku ktorých môže sklo implodovať. Termokanvicu z kefovanej ocele môžete jednoducho vyčistiť kefou na riad alebo podobnou pomôckou, dokonca aj jej vnútro.
Sklenená kanvica na kávu a zásobník filtra sa musia umývať v umývačke riadu na hornej poličke.
• Množstvo mletej kávy je príliš veľké. Odporúčame použiť jednu odmerku kávy (7 gramov) na šálku.
• Káva je mletá príliš najemno (mletie typu „espreso“).
• Ak používate stály filter, nepoužívajte papierový filter.
• Niektoré druhy papierových filtrov (na kávu s výraznejšou arómou) môžu predĺžiť čas prechodu vody do filtra a prípadne spôsobiť rozliatie.
V kávovare sa nachádza vodný kameň. Mali by ste odstrániť vodný kameň.
V prípade výpadku prúdu môže byť potrebné znovu stlačiť tlačidlo ZAP./VYP. Na modeloch s časovačom sa musia naprogramovať hodiny.
Vyčistite ventil proti kvapkaniu na držiaku filtra pod tečúcou vodou a manuálne ho aktivujte.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
Spotrebič nepoužívajte. Aby sa zabránilo akémukoľvek ohrozeniu, nechajte ho vymeniť v schválenom servisnom stredisku.
​Záleží iba na preferenciách: môžete si kúpiť mletú kávu pre prekvapkávače v supermarkete v širokej ponuke sily a chuti, môžete mlieť svoju kávu alebo si môžete kúpiť kávu v obchode s kávou a požiadať ich o namletie pre filtrovanú kávu.
Mletú kávu vždy uchovávajte vo vzduchotesnej nádobe alebo vrecúško s kávou pevne uzatvorte sponou. Ak chcete predĺžiť čerstvosť kávy, uchovávajte nádobu v chladničke.
​Stredné až jemné (ale nie príliš). Môžete požiadať taktiež o „espreso mletie“.
Zväčšuje sa vnútorný obvod, voda riadne nepreteká a tečie pomalšie.
Záruka sa nevzťahuje na poruchy spôsobené nepravidelným odstraňovaním vodného kameňa.
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.