Naše často kladené otázky sú navrhnuté tak, aby poskytovali čo najlepšie odpovede na všetky vaše otázky. Jednoducho si vyberte kategóriu informácií, ktorá vás zaujíma, a nechajte sa viesť.
Tipy a rady
Ako môžem získať viac informácií o nejakom výrobku?
Ako môžem získať viac informácií o nejakom výrobku?
Všetky informácie o svojich varných spotrebičoch alebo vybavení nájdete v našej sekcii Často kladené otázky. Vyberte svoj výrobok, ak chcete nájsť všetky súvisiace otázky a odpovede, dokumenty, príslušenstvo a náhradné diely.
V prípade príslušenstva a náhradných dielov nájdete zoznam súvisiaceho vybavenia pod opisom.
Ak sa vám nedarí nájsť hľadané informácie, môžete nás kedykoľvek kontaktovať cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora), od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00. Náš tím zákazníckeho servisu je vám k dispozícii a rád vám pomôže vybrať si správne!
Ako overím, či je nejaký diel alebo príslušenstvo kompatibilné s mojím výrobkom?
Ako overím, či je nejaký diel alebo príslušenstvo kompatibilné s mojím výrobkom?
Zoznam kompatibilných výrobkov nájdete na karte každého dielu alebo príslušenstva. Zoznam príslušenstva pre každý výrobok môžete nájsť aj vyhľadaním pomocou vyhľadávača alebo výberom referencie spotrebiča vášho výrobku v adresári obchodu s príslušenstvom. Kompatibilné príslušenstvo je uvedené nižšie pod výrobkom v adresári obchodu.
Môžem zmeniť svoju objednávku, zrušiť položku alebo zrušiť objednávku?
Môžem zmeniť svoju objednávku, zrušiť položku alebo zrušiť objednávku?
V košíku môžete kedykoľvek vykonať zmeny až do potvrdenia objednávky zaplatením.
Po platbe a potvrdení objednávky sa už vaša objednávka spracúva, takže v nej nemôžeme, žiaľ, vykonávať žiadne zmeny.
Po odoslaní vašej objednávky máte právo do 30 dní od doručenia zrušiť nákup jednej alebo viacerých položiek bez udania dôvodu. Ak tento dátum pripadá na sobotu, nedeľu alebo štátny sviatok, bude predĺžený do nasledujúceho pracovného dňa. Ak si zakúpite niekoľko položiek a tieto sa doručia oddelene alebo po častiach, máte právo na zrušenie tridsať (30) dní po doručení poslednej položky alebo časti.
Žiadosť sa musí podať:
• Buď cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte
• Alebo telefonicky na nasledujúcom čísle: 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Ako dlho sa uchováva história mojich objednávok?
Ako dlho sa uchováva história mojich objednávok?
Vaše údaje budeme uchovávať počas trvania obchodného vzťahu a tak dlho, ako je potrebné na naplnenie účelov stanovených v Podmienkach používania. Po tomto období budeme vaše informácie uchovávať iba do rozsahu potrebného alebo vyžadovaného na splnenie si našich zákonných alebo regulačných záväzkov alebo na poskytnutie dôkazu o práve alebo zmluve.
Toto vám umožní prezerať si všetky vaše predchádzajúce objednávky online.
Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Proces objednania
Ako si objednám nejaký diel alebo príslušenstvo?
Ako si objednám nejaký diel alebo príslušenstvo?
Ak chcete nájsť správny diel alebo príslušenstvo k svojmu výrobku, navštívte náš obchod s príslušenstvom, kde si môžete vybrať svoj spotrebič.
Použite na to vyhľadávač alebo jednoducho nájdite príslušnú kategóriu a vyberte svoj spotrebič. Potom jednoducho pridajte požadované množstvo dielov alebo príslušenstva do nákupného košíka a prejdite na ďalší krok objednávky.
Ako si objednám vybavenie na varenie alebo spotrebič?
Ako si objednám vybavenie na varenie alebo spotrebič?
Po výbere svojho spotrebiča zo zoznamu ho môžete pridať do nákupného košíka buď kliknutím naň, aby ste zobrazili podrobnú kartu výrobku, alebo kliknutím priamo na ikonu nákupného košíka v zozname.
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Ak chcete zmeniť svoju dodaciu adresu pre všetky budúce objednávky, môžete to urobiť v sekcii „Môj účet / Moje adresy“.
Ak si želáte zmeniť dodaciu adresu pre jednu objednávku, môžete to urobiť počas procesu objednania. Po pridaní spotrebiča, dielov alebo príslušenstva do nákupného košíka naň kliknite, aby ste potvrdili objednávku a zaplatili. V druhom kroku v sekcii „vaše adresy“ budete mať možnosť zadať inú dodaciu adresu.
Napokon, ak ste už objednávku vytvorili a spracúva sa, dodaciu adresu, žiaľ, nebudeme môcť zmeniť.
Moja objednávka bola zrušená, čo mám robiť?
Moja objednávka bola zrušená, čo mám robiť?
Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?
Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?
Svoju objednávku môžete sledovať v sekcii „Môj účet / Moje objednávky a vrátenia“ . Pod číslom príslušnej objednávky môžete otvoriť sledovací odkaz a súvisiacu faktúru. Pre vašu informáciu, okrem potvrdenia objednávky a e-mailov k zásielke:
- Ak objednané položky zasiela Tefal Shop, dostanete tiež upozornenie e-mailom v deň doručenia.
- Ak objednané položky zasiela Tefal Accessories, poslednou korešpondenciou bude e-mail o zaslaní. Môžete kliknúť na sledovací odkaz, aby ste zistili presný dátum doručenia.
Je môj výrobok na sklade?
Je môj výrobok na sklade?
Ak je k dispozícii, môžete ho pridať do nákupného košíka kliknutím na ikonu „nákupného košíka“ vedľa ceny. Ak výrobok nie je k dispozícii, môžete si aktivovať e-mailové upozornenia na opätovné naskladnenie výrobku. Stačí kliknúť na ikonu „hodín“ a zadať vašu e-mailovú adresu.
Je môj diel/príslušenstvo na sklade?
Je môj diel/príslušenstvo na sklade?
Svoj diel/príslušenstvo môžete vyhľadať v našom online obchode. Prejdite do sekcie „Accessories and Parts“ (Diely a príslušenstvo), jednoducho vyhľadajte príslušnú kategóriu a vyberte svoj spotrebič podľa referenčného čísla.
- Ak je k dispozícii, tlačidlo „pridať do košíka“ bude klikateľné, inak si môžete aktivovať e-mailové upozornenia na opätovné naskladnenie výrobku.
- Ak tento diel už nevyrábame, bude navrhnutá alternatívna položka. Ak sa váš hľadaný diel už nevyrába a nie je žiadna alternatíva, tieto informácie sú zreteľne uvedené na karte výrobku.
Nemôžem si objednať viac ako 5 kusov tej istej položky.
Nemôžem si objednať viac ako 5 kusov tej istej položky.
Môžete si objednať najviac 5 kusov rovnakej položky na objednávku, avšak pripomíname, že niektoré výrobky môžu mať pri objednávaní rôzne limity.
Ak ste profesionál zaujímajúci sa o distribúciu našich výrobkov, kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), aby ste sa dozvedeli o ďalšom postupe.
Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Vytvorenie účtu nie je potrebné na zadanie objednávky. Aby sme však mohli vybavovať vaše žiadosti čo najlepšie, odporúčame vám vytvoriť si ho. S účtom zákazníka môžete využívať nasledujúce funkcie:
- Zobrazenie priebehu vašich objednávok a vrátení
- Registrácia vašich výrobkov
- Prístup k vašim fakturačným údajom
- Ukladanie osobných údajov na uľahčenie objednávania v budúcnosti
- Prihlásenie na odber nášho newsletteru
- Možnosť zvoliť a zaregistrovať opravára
Nemám e-mailovú adresu. Ako zadám objednávku?
Nemám e-mailovú adresu. Ako zadám objednávku?
E-mailová adresa slúži na dva účely:
- Môžete si vytvoriť účet zákazníka a sledovať svoje objednávky a využívať iné výhody
- Umožňuje nám to posielať vám dôležité informácie o vašej objednávke (potvrdzovacie e-maily, faktúry atď.)
Odporúčame vám preto založiť si e-mailovú adresu, aby ste mohli zadať objednávku a/alebo si vytvoriť účet zákazníka.
Prečo sa mi zobrazuje stav objednávky „Pending“ (Nespracovaná), keď ju už mám zaplatenú?
Prečo sa mi zobrazuje stav objednávky „Pending“ (Nespracovaná), keď ju už mám zaplatenú?
Objednávanie ako hosť
Ako môžem zadať objednávku ako hosť, bez vytvorenia účtu?
Ako môžem zadať objednávku ako hosť, bez vytvorenia účtu?
Postupujte podľa krokov nižšie:
- Prejdite na kartu výrobku vybranej položky a zvoľte požadované množstvo.
- Kliknite na tlačidlo „Add to basket“ (Pridať do košíka) na karte výrobku.
- Pokračujte v nákupe alebo potvrďte svoju objednávku (budete presmerovaní do košíka).
- V nákupnom košíku vyberte možnosť „Continue as Guest“ (Pokračovať ako hosť) pod tlačidlom „Checkout“ (Platba).
- Vyberte možnosť doručenia, uveďte e-mailovú adresu na sledovanie svojej objednávky a vyplňte svoje kontaktné údaje.
- Vyberte spôsob platby, odsúhlaste obchodné podmienky a kliknite na „Pay the order“ (Uhradiť objednávku).
- Dokončite platbu.
- Na uvedenú e-mailovú adresu bude odoslaný e-mail s potvrdením.
Ak už som zákazník, môžem tiež zadať objednávku ako hosť?
Ak už som zákazník, môžem tiež zadať objednávku ako hosť?
Objednávku môžete zadať ako hosť aj vtedy, ak už ste zákazníkom. Jednoducho postupujte podľa krokov uvedených v sekcii „How do I place an order as a guest?“ (Ako zadám objednávku ako hosť?).
Ako hosť však nezískať nasledujúce výhody:
- Prístup k účtu na zobrazenie vašich objednávok, sledovanie vašich balíkov a vrátení so zobrazením ich priebehu
- Registrácia vašich výrobkov v účte, aby ste mohli ľahko nájsť svoje príslušenstvo alebo dátumy zakúpenia
- Prístup k fakturačným údajom
- Uľahčenie budúcich nákupov uložením vašich osobných údajov
- Prihlásenie sa na odber nášho bulletinu, čo musí prebehnúť oddelene od vašej objednávky
- Možnosť zvoliť a zaregistrovať opravára
Budem môcť sledovať svoju objednávku, ak zaplatím ako hosť bez vytvorenia účtu?
Budem môcť sledovať svoju objednávku, ak zaplatím ako hosť bez vytvorenia účtu?
Áno, samozrejme! Po zadaní objednávky ako hosť dostanete e-mail s potvrdením objednávky na e-mailovú adresu uvedenú pri platbe a po ňom bude nasledovať e-mail s potvrdením odoslania obsahujúci odkazy na sledovanie vášho balíka.
Ak vám nepríde niektorý z týchto e-mailov, kontaktujte naše oddelenie zákazníckeho servisu cez kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Môžem použiť zľavový kód alebo poukaz ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem použiť zľavový kód alebo poukaz ako hosť bez vytvorenia účtu?
Pri zadávaní objednávky ako hosť môžete zadať zľavový kód alebo poukaz bez toho, aby ste si museli vytvoriť účet. Zadajte kód na stránky platby do poľa „Pridať zľavový kód“. Potom kliknite na tlačidlo „Continue as guest“ (Pokračovať ako hosť) pod tlačidlom „Checkout“ (Platba) a dokončite objednávku.
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku ako hosť bez vytvorenia účtu?
Objednávanie ako hosť bez vytvorenia účtu nebude mať vplyv na proces zrušenia alebo úpravy objednávky.
Obsah nákupného košíka môžete kedykoľvek upraviť, kým nie je vaša objednávka potvrdená platbou. Po vašej platbe a potvrdení objednávky bude táto objednávka v procese prípravy a žiaľ, nebudeme môcť vykonať akúkoľvek úpravu vo vašej objednávke.
Po odoslaní vašej objednávky a do 30 dní od prevzatia máte právo odstúpiť od kúpy jednej či viacerých položiek bez uvedenia dôvodu. Ak lehota vyprší v sobotu, nedeľu alebo štátny sviatok, bude predĺžená do nasledujúceho pracovného dňa. V prípade kúpy niekoľkých položiek objednaných samostatne alebo v dávkach vyprší právo na odstúpenie tridsať (30) dní po doručení poslednej položky alebo dávky.
. Túto žiadosť nebudete môcť podať online. Ak ju chcete podať, budete musieť urobiť toto:
- Alebo cez kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte
- Alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00). uvedením čísla objednávky na faktúre, keď boli položky odoslané.
Sú nejaké položky, ktoré si nemôžem objednať ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké položky, ktoré si nemôžem objednať ako hosť bez vytvorenia účtu?
Všetky položky na našej webovej stránke je možné objednať ako hosť bez potreby vytvorenia účtu.
Sú nejaké dodatočné poplatky pri objednávaní ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké dodatočné poplatky pri objednávaní ako hosť bez vytvorenia účtu?
Pri objednávaní ako hosť sa neuplatňujú žiadne dodatočné poplatky ani žiadne dodatočné poplatky za vytvorenie účtu.
Objednávanie položiek inej značky
Prečo vidím na tejto stránke výrobky Krups a Rowenta?
Prečo vidím na tejto stránke výrobky Krups a Rowenta?
Značky Krups, Rowenta a Tefal patria do skupiny Groupe SEB, preto spotrebiteľovi ponúkame možnosť objednať si tieto položky, ktoré aktuálne nie sú k dispozícii na stránke značky Krups.
Aká záruka sa uplatňuje, keď si tu kúpim spotrebič Krups alebo Rowenta? Je to tá istá záruka?
Aká záruka sa uplatňuje, keď si tu kúpim spotrebič Krups alebo Rowenta? Je to tá istá záruka?
Áno, keďže Krups, Rowenta a Tefal patria do skupiny Groupe SEB, položky objednané na týchto našich stránkach majú rovnaké podmienky medzinárodnej záruky. Ďalšie informácie na túto tému nájdete na našej stránke záruky.
Ak si na tejto stránke objednám výrobok Krups alebo Rowenta, budem musieť zmeniť stránky? Nastane presmerovanie?
Ak si na tejto stránke objednám výrobok Krups alebo Rowenta, budem musieť zmeniť stránky? Nastane presmerovanie?
Nie, celý proces objednania prebieha na tejto stránke bez akéhokoľvek presmerovania a za rovnakých podmienok ako pri položkách značky Tefal.
Ktoré oddelenie zákazníckeho servisu mám kontaktovať, keď si na tejto stránke objednám položku Krups alebo Rowenta?
Ktoré oddelenie zákazníckeho servisu mám kontaktovať, keď si na tejto stránke objednám položku Krups alebo Rowenta?
Ohľadom akejkoľvek žiadosti kontaktujte spotrebiteľský servis stránky, na ktorej bola objednávka zadaná. Prejdite na našu kontaktnú stránku na https://www.tefal.sk/kontaktujte.
Objednal(a) som si na tejto stránke spotrebič Krups alebo Rowenta, kde si môžem objednať príslušenstvo? Na webovej stránke Krups alebo Tefal?
Objednal(a) som si na tejto stránke spotrebič Krups alebo Rowenta, kde si môžem objednať príslušenstvo? Na webovej stránke Krups alebo Tefal?
Príslušenstvo, časté otázky a návody sú dostupné na oboch stránkach.
Ak si prajete zostať na stránke Tefal, objednaný spotrebič, ako aj jeho príslušenstvo, časté otázky a návody budete môcť nájsť priamo v sekcii „Moje objednávky“ účtu zákazníka a kliknutím na miniatúru spotrebiča.
Ak by ste si chceli objednať diel alebo príslušenstvo navrhnuté pre váš výrobok priamo zo stránky Krups, navštívte náš obchod s príslušenstvom, kde si môžete vybrať svoj spotrebič. Použite na to vyhľadávač alebo jednoducho prejdite na príslušnú kategóriu a vyberte svoje zariadenie.
Pripomíname vám, že bez ohľadu na to, z ktorej stránky si objednáte, podmienky, služby a záruky sú totožné.
Prečo si mám objednať položku Krups alebo Rowenta tu? Prečo nie priamo na webovej stránke značky?
Prečo si mám objednať položku Krups alebo Rowenta tu? Prečo nie priamo na webovej stránke značky?
Krups v súčasnosti neponúka objednávanie spotrebičov, online je možné objednávať iba diely a príslušenstvo. Keďže Krups, Rowenta a Tefal patria do skupiny Groupe SEB, našim spotrebiteľom umožňujeme objednať si spotrebiče Krups a Rowenta online na oficiálnej webovej stránke Groupe za rovnakých podmienok.
Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?
Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?
Áno, keďže Krups, Rowenta a Tefal patria do skupiny Groupe SEB, položky objednané na ľubovoľnej našej stránke majú rovnaké podmienky a služby. Ďalšie informácie na túto tému sú uvedené v našich všeobecných obchodných podmienkach.
Keď si objednám výrobok Krups alebo Rowenta tu, musím si vytvoriť účet zákazníka pre každú značku alebo mi stačí na všetko jeden účet?
Keď si objednám výrobok Krups alebo Rowenta tu, musím si vytvoriť účet zákazníka pre každú značku alebo mi stačí na všetko jeden účet?
Či si objednáte položku Tefal alebo Krups / Rowenta, nie je potrebné vytvoriť si účet pre každú značku. Pre všetky stránky značiek Groupe SEB vám stačí jeden účet.
Pripomíname, že na zadanie objednávky si nemusíte vytvoriť účet zákazníka, ale účet vám umožňuje využívať mnohé funkcie, ako napríklad:
- Prístup k vašim objednávkam a vráteniam na prezeranie ich stavu
- Registrácia vašich objednaných položiek
- Prístup k vašim fakturačným údajom
- Uľahčenie budúcich nákupov uložením vašich osobných údajov
- Prihlásenie na odber nášho newsletteru
- Možnosť zvoliť a zaregistrovať opravára
Musím pri objednávaní položky Krups alebo Rowenta na tejto stránke zadať objednávku podľa značky?
Musím pri objednávaní položky Krups alebo Rowenta na tejto stránke zadať objednávku podľa značky?
Nie, celý proces objednania prebieha naraz a za rovnakých podmienok ako pri položkách značky Tefal. Nie je preto potrebné zadávať objednávku podľa značky.
Platba
Ako zaplatím za svoju objednávku na stránke?
Ako zaplatím za svoju objednávku na stránke?
Platba za vaše nákupy prebieha online počas procesu objednania.
Pre vaše pohodlie ponúkame nasledujúce spôsoby platby:
Kartou:
Platbu je možné uskutočniť nasledujúcimi kartami: Mastercard, Visa
Na dobierku (len pri položkách, ktoré zasiela „Tefal Shop“):
Objednávku je možné uhradiť pri doručení v hotovosti alebo bankovou kartou (pomocou terminálu POS kuriéra). Ak si spotrebiteľ vyberie tento spôsob platby, k cene poštovného budú pripočítané dodatočné poplatky za službu (+1,90 €). Maximálna suma objednávky pri tomto spôsobe platby je 700 €. Platba na dobierku je k dispozícii len pre položky, ktoré zasiela „Tefal Shop“.
Cez Apple Pay (len pri položkách, ktoré zasiela „Tefal Shop“):
Platba cez Apple Pay je jednoduchá, bezpečná a predovšetkým rýchla. Nemusíte mať pri sebe platobnú kartu, ale závisí to od typu vášho zariadenia, či overujete platbu pomocou Face ID, Touch ID, alebo cez bezpečnostný PIN.
Cez Google Pay (len pri položkách, ktoré zasiela „Tefal Shop“):
Platobná metóda Google Pay umožňuje zákazníkom jednoduché, rýchle a bezpečné platenie v online obchodoch pomocou karty uloženej v Peňaženke Google. Zákazníci môžu používať mobilný telefón ako digitálnu peňaženku a vykonávať platby kartou bez nutnosti mať kartu fyzicky pri sebe.
Sú implementované všetky prostriedky na zaistenie diskrétnosti a zabezpečenia vašich údajov na webe. Neuchovávame ani nesledujeme žiadne informácie.
Ako sú zabezpečené platby kartou?
Ako sú zabezpečené platby kartou?
Naša webová stránka využíva jeden z najpokročilejších modulov zabezpečenia na ochranu všetkých údajov súvisiacich s osobnými informáciami a spôsobmi platby: SSL (Secure Socket layer). Ide o najrozšírenejší štandard pre zabezpečené elektronické transakcie.
V prípade všetkých webových stránok, kde sa URL začína na https:// („s“ znamená zabezpečené), sú vaše dôverné údaje zašifrované medzi počítačom a naším serverom alebo serverom poskytovateľa platobnej služby, a nemá k nim prístup žiadna tretia strana.
Vďaka tomu môžete uskutočňovať platby kreditnou kartou bez pochýb – bankové údaje, ktoré poskytnete, sú zabezpečené našou komerčnou bankou. SIS nezasahuje do platobného procesu a v tejto súvislosti neuchováva žiadne informácie. Z tohto dôvodu nemôže niesť zodpovednosť, ak by počas platobného procesu nastali nejaké problémy.
Ako použiť zľavový kód?
Ako použiť zľavový kód?
Čo mám robiť, ak sa po zadaní zľavového kódu zobrazí chybové hlásenie?
Čo mám robiť, ak sa po zadaní zľavového kódu zobrazí chybové hlásenie?
Zadajte zľavový kód znovu a uistite sa, že ste ho zadali správne. Ak zľavový kód nefunguje, skontrolujte, či sa neskončila jeho platnosť.
Ak sa neskončila, kontaktujte tím zákazníckeho servisu cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Moja platba neprebehla úspešne.
Moja platba neprebehla úspešne.
Ak je vaša platba zablokovaná, môže to byť kvôli nejakému technickému problému na našej strane alebo problému u vašej banky. Pozrite si pokyny v chybovom hlásení na obrazovke.
Ak je problém vo vašom spôsobe platby, uistite sa, že ste zadali správne údaje karty, že vaša karta umožňuje vykonávať online platby, že vydavateľ vašej karty platbu nezamietol a že máte dostatočný zostatok na úhradu sumy objednávky.
V prípade technického problému to skúste opäť neskôr. Ak problém pretrváva, kontaktujte tím zákazníckeho servisu cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Kde si môžem pozrieť a stiahnuť svoju faktúru?
Kde si môžem pozrieť a stiahnuť svoju faktúru?
Faktúra sa vám odošle e-mailom. Ak si ju želáte pozrieť znovu:
- Vašu objednávku zašle Tefal Shop: Kontaktujte e-mailom náš tím zákazníckeho servisu, ktorý bude môcť odoslať kópiu na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky, alebo na inú e-mailovú adresu, ak došlo k chybe.
- Vašu objednávku zašle Tefal Accessories: Svoje faktúry a iné dokumenty týkajúce sa vašich objednávok sú k dispozícii v časti „My Account / My Orders and Returns“ (Môj účet / Moje objednávky a vrátenia) pod číslom objednávky.
Môžem zaplatiť na splátky?
Môžem zaplatiť na splátky?
Neponúkame možnosť platiť na splátky.
Bude mi účtovaná platba viackrát, ak musím obnoviť stránku platby kvôli chybe?
Bude mi účtovaná platba viackrát, ak musím obnoviť stránku platby kvôli chybe?
Na jeden potvrdený nákupný košík prebehne len jedna platba. Skontrolujte si však svoju doručenú poštu a uistite sa, že vám neprišiel e-mail s potvrdením rovnakej objednávky viackrát. Skontrolujte tiež, či nedošlo k zaúčtovaniu platby viac ako raz. V takom prípade pošlite doklad o platbe nášmu tímu zákazníckeho servisu cez kontaktnú stránku https://www.tefal.sk/kontaktujte v časti „Order placed online / Order status“ (Objednávka zadaná online / Stav objednávky).
Ak by ste narazili na ďalšie problémy, kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Doručenie a sledovanie balíkov
Ako funguje doručenie?
Ako funguje doručenie?
Objednávky budú doručené na Slovensko. Do iných krajín nedoručujeme.
Doručenie je možné na vašu adresu domova, ľubovoľnú inú adresu uvedenú v objednávke alebo na odberné miesto na Slovensku, ktoré ste si vybrali.
Doručenia sa uskutočnia do 2 až 3 pracovných dní, ak výrobky doručuje Tefal Shop, a do 6 až 7 pracovných dní, ak doručuje Tefal Accessories. Toto obdobie začne plynúť po príprave vášho balíka (čo prebehne do dvoch pracovných dní od dátumu objednania, ak sú položky dostupné) a od dátumu jeho odoslania.
Po zaslaní vašej objednávky dostanete e-mail s odhadovaným časom doručenia a odkaz na sledovanie vášho balíka na dodaciu adresu uvedenú vo vašej objednávke.
Ak pri doručení balíka nie ste doma, prepravca zanechá oznámenie o doručení s uvedením miesta a času, kde a kedy si ho môžete vyzdvihnúť.
Ak zvolíte doručenie na odberné miesto, dostanete oznámenie, kedy si môžete vyzdvihnúť svoj balík a ako dlho bude pre vás uložený.
Vždy si skontrolujte stav balíka a jeho obsah. V prípade nejakého incidentu doručený tovar odmietnite a na príjmový doklad napíšte „odmietnuté pre zlý stav“ spolu s dátumom doručenia a vaším podpisom.
Zároveň musíte kontaktovať zákaznícky servis telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00). Ak problém nahlásite po doručení, ale najneskôr do 3 dní od dátumu doručenia, musíte kontaktovať zákaznícky servis a ten vám poradí ďalší postup.
Môžem zmeniť dodaciu adresu po spracovaní objednávky?
Môžem zmeniť dodaciu adresu po spracovaní objednávky?
Počas spracovania vašej objednávky už dodaciu adresu nemôžete zmeniť.
Ak je vaša položka nespracovaná alebo nie je na sklade (mešká), dodaciu adresu nebudete môcť zmeniť, ale môžete zrušiť objednávku:
- Buď cez online kontaktnú stránku https://www.tefal.sk/kontaktujte
- Alebo kontaktovaním zákazníckeho servisu na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), ktorý vám bude môcť pomôcť s vašou požiadavkou.
Môj doručený tovar je nekompletný?
Môj doručený tovar je nekompletný?
Ak chýba nejaká položka z objednávky, poznačte to na príjmovom doklade s dátumom doručenia a vaším podpisom. Musíte tiež kontaktovať zákaznícky servis na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), ktorý vám bude môcť pomôcť s vašou požiadavkou.
Ak problém nahlásite po doručení, ale najneskôr do troch (3) dní od dátumu doručenia, musíte kontaktovať zákaznícky servis a ten vám poradí ďalší postup.
Čo mám robiť, ak môj balík dorazí v zlom stave?
Čo mám robiť, ak môj balík dorazí v zlom stave?
Ak váš balík dorazí v zlom stave, odporúčame vám doručený tovar odmietnuť a na príjmový doklad napísať „odmietnuté pre zlý stav“ spolu s dátumom dodania a vaším podpisom. Kontaktujte tiež zákaznícky servis na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Keď podpíšete prevzatie balíka, akýkoľvek nárok na poškodenie balíka a akékoľvek výsledné poškodenie balíka nebude akceptované.
Ak váš balík nie je poškodený, ale spotrebič áno, kontaktujte zákaznícky servis na čísle 02 32 199 930 za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), ktorý vašu reklamáciu vybaví.
Kedy bude zaslaná moja objednávka?
Kedy bude zaslaná moja objednávka?
Doručenia sa uskutočnia do 2 až 3 pracovných dní, ak výrobky doručuje Tefal Shop, a do 6 až 7 pracovných dní, ak doručuje Tefal Accessories.
Toto obdobie začne plynúť po príprave vášho balíka (čo prebehne do dvoch pracovných dní od dátumu objednania, ak sú položky dostupné) a od dátumu jeho odoslania.
Upozorňujeme, že spracovanie objednávok vytvorených v období Vianoc môže byť ovplyvnené nedostatkom personálu.
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Doručenie svojej objednávky môžete sledovať kliknutím na sledovací odkaz v e-maile s potvrdením alebo vo svojom účte zákazníka.
Všetky podrobnosti objednávok nájdete v sekcii My Account / My Orders & Returns (Môj účet/Moje objednávky a vrátenia) pod príslušným číslom objednávky. Na zobrazenie stavu doručenia svojej objednávky môžete kliknúť na sledovací odkaz.
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
V procese objednania máte na výber z troch spôsobov dopravy:
- Štandardné doručenie domov:
Doručenia domov sa realizujú kamkoľvek vrátane doručenia na poschodie, v závislosti od toho, či bude mať doručujúci personál potrebný prístup na doručenie objednaných položiek.
- Doručenie na odberné miesto (len pre položky, ktoré zasiela „Tefal Shop“):
Môžete si zvoliť jedno z odberných miest uvedených naším poskytovateľom služby.
- Doručenie na balíkomat (len pre položky, ktoré zasiela „Tefal Shop“ – menej ako 5 kg):
Môžete si zvoliť jeden z balíkomatov uvedených naším poskytovateľom služby.
Koľko stojí doručenie?
Koľko stojí doručenie?
Cena doručenia (poštovné) závisí od možnosti doručenia. Zobrazí sa vám pred potvrdením objednávky.
Upozorňujeme, že:
- Ak je celková suma vašej objednávky bez poštovného aspoň 30 €, preprava je zdarma pri objednávkach, ktoré zasiela „Tefal Accessories“.
- Ak je celková suma vašej objednávky bez poštovného aspoň 40 €, preprava je zdarma pri objednávkach, ktoré zasiela „Tefal Shop“.
Môžem si nechať doručiť objednávku do zahraničia?
Môžem si nechať doručiť objednávku do zahraničia?
Doručenie je možné na adresu vášho domova, ľubovoľnú adresu uvedenú na objednávke, odberné miesto alebo do balíkomatu (spôsoby doručenia dostupné len pre položky, ktoré zasiela „Tefal Shop“), ktorý ste si vybrali na Slovensku. Objednávky uskutočnené na našich slovenských webových stránkach nie je možné doručiť do zahraničia.
Čo sa stane, ak nie som doma na prevzatie balíka?
Čo sa stane, ak nie som doma na prevzatie balíka?
Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
V prvom rade si skontrolujte doručenú poštu (spam, nevyžiadanú poštu alebo iné priečinky), ako aj sledovací odkaz v sekcii My Account / My Orders & Returns (Môj účet/Moje objednávky a vrátenia) pod príslušným číslom objednávky, kde nájdete všetky sledovacie odkazy a súvisiace dokumenty.
Ak zo sledovacích údajov vyplýva meškanie v súvislosti s očakávaným časom doručenia alebo ak nemáte prístup k informáciám, môžete kontaktovať zákaznícky servis v sekcii Contact page / Order placed on the Internet / Order - progress (Kontaktná stránka / Objednávka zadaná na internete / Objednávka – priebeh) alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00) a požiadať o informácie o priebehu vašej objednávky.
Vrátenia
Ako vrátim nejakú položku?
Ako vrátim nejakú položku?
Máte právo odstúpiť od nákupu položky na webovej stránke bez uvedenia dôvodu. Ak si želáte odstúpiť, svoju požiadavku musíte zadať:
- Telefonicky na nasledujúcom čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
- Ale cez online kontaktnú stránku: https://www.tefal.sk/kontaktujte
do tridsiatich (30) dní od dátumu doručenia. Ak lehota vyprší v sobotu, nedeľu alebo štátny sviatok, bude predĺžená do nasledujúceho pracovného dňa.
Ak si zakúpite niekoľko položiek a tieto sa doručia oddelene alebo po častiach, máte právo na zrušenie tridsať (30) dní po doručení poslednej položky alebo dávky.
Žiadosť musí obsahovať nasledujúce informácie:
Vaše kontaktné údaje: meno s oslovením, adresu, telefónne číslo
Dátum žiadosti o odstúpenie: DD.MM.RRRR
Týmto oznamujem, že odstupujem od: ………
Položka/-y (uveďte názov na faktúre): …….
Dátum objednania: ……
Pod číslom objednávky: ……..
Dátum doručenia: …….
Výstraha pre spotrebiteľov, ktorí si zakúpili s možnosťou Dobierka:
– Ak ste ako spôsob platby zvolili Dobierka, kontaktujte spotrebiteľský servis, ak si želáte zrušiť svoj nákup.
– Spotrebiteľský servis uvedie proces vrátenia, poskytne návratový štítok a zhromaždí potrebné bankové údaje na vrátenie ceny výrobku, keď ho dostaneme naspäť.
Po prijatí žiadosti o odstúpenie vás bude zákaznícky servis informovať o ďalšom postupe a pošle vám tlačenú kópiu potvrdenia prijatia.
Objednávky, ktoré zasiela „Tefal Shop“:
Výrobok musí byť vrátený kompletný a v jeho originálnom obale vrátane príslušenstva, návodov, káblov atď. na naše náklady (návratový štítok zahrnutý v balíku v prípade objednávok, ktoré zasiela „Tefal Shop“) na nasledujúcu adresu: DHL Logistics, PNK Park - Novy, Majer, Hala DC33.1, 926 01 Sereď, SLOVENSKO, do štrnástich (14) dní od dátumu odoslania (ako dosvedčuje poštová pečať) alebo e-mailom pre spoločnosť s oznámením odstúpenia.
Objednávky, ktoré zasiela „Tefal Accessories“:
Výrobok musí byť vrátený kompletný a v jeho originálnom obale vrátane príslušenstva, návodov, káblov atď. na naše náklady na nasledujúcu adresu: Techno Servis Bratislava spol. s r. o., Bochna 92, 851 01 Bratislava, Slovensko, do štrnástich (14) dní od dátumu odoslania (ako dosvedčuje poštová pečať) alebo e-mailom pre spoločnosť s oznámením odstúpenia.
V niektorých prípadoch poskytne spoločnosť inú návratovú adresu pri nákupe určitých položiek (napríklad náhradných dielov a príslušenstva).
V každom prípade musíte vždy vrátiť položky na adresu poskytnutú zákazníckym servisom.
Keď nám príde vrátená položka, vrátime vám všetky platby vrátane poplatkov za doručenie. Položky vrátené v neúplnom, poškodenom alebo použitom stave nebudú prijaté a budú vám vrátené na vaše náklady.
Peniaze vám vrátime pomocou rovnakého spôsobu platby, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, ak výslovne neodsúhlasíte použitie iného spôsobu platby, a za predpokladu, že vrátením peňazí vám nevzniknú žiadne náklady.
Peniaze mi stále neboli vrátené.
Peniaze mi stále neboli vrátené.
V prvom rade vám odporúčame skontrolovať si účty, pretože peniaze vám môžu byť vrátené na pôvodný spôsob platby alebo ľubovoľný iný spôsob platby podľa vášho výberu za predpokladu, že ste požiadali o vrátenie peňazí.
Ak vám peniaze neboli vrátené, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a zdvorilo vás žiadame, aby ste kontaktovali zákaznícky servis cez online kontaktný formulár: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Prijatý výrobok nezodpovedá tomu objednanému
Prijatý výrobok nezodpovedá tomu objednanému
V prípade nesúladu medzi tovarom máte obdobie tridsať (30) dní od dátumu doručenia alebo vyzdvihnutia, aby ste požiadali o výmenu.
Za týmto účelom kontaktujte zákaznícky servis telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), ktorý vám povie, ako vrátiť tovar, alebo cez online kontaktný formulár: https://www.tefal.sk/kontaktujte.
Výrobok musí byť vrátený v jeho originálnom obale, kompletný (príslušenstvo, návody a iné dokumenty zahrnuté v balení).
Popredajný servis – Záruky
Prišiel mi pokazený výrobok
Prišiel mi pokazený výrobok
V prípade chyby (poškodený alebo schátraný výrobok) máte obdobie tridsať (30) dní od dátumu doručenia alebo vyzdvihnutia, aby ste požiadali o výmenu alebo vrátenie peňazí v súlade s pokynmi, ktoré vám poskytl Zákaznícky servis.
Za týmto účelom kontaktujte oddelenie zákazníckeho servisu telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00), ktorý vám povie, ako vrátiť tovar, alebo cez kontaktný formulár na webovej stránke https://www.tefal.sk/kontaktujte.
Výrobok musí byť vrátený v jeho originálnom obale, kompletný (príslušenstvo, návody a iné dokumenty zahrnuté v balení).
Aká je záruka na moju položku?
Aká je záruka na moju položku?
Záručná lehota na domáce a kuchynské spotrebiče (formy, kuchynský riad atď.) na Slovensku je väčšinou dva (2) roky.
Záruky na naše výrobky sa vzťahujú iba na domáce použitie. Použitie na komerčné alebo profesionálne účely nie je poistené. Ďalšie informácie ohľadom našich záruk získate kliknutím sem.
Kde si môžem dať opraviť svoj spotrebič, kúpiť príslušenstvo alebo náhradné diely?
Kde si môžem dať opraviť svoj spotrebič, kúpiť príslušenstvo alebo náhradné diely?
Ak potrebujete diely a príslušenstvo k svojmu spotrebiču, navštívte oficiálny obchod s príslušenstvom Tefal. Jednoducho vyhľadajte príslušnú kategóriu a vyberte svoj spotrebič podľa referenčného čísla.
Nájdete tam všetko príslušenstvo, ktoré je kompatibilné s vaším spotrebičom. Ak si želáte opraviť svoj spotrebič, môžete sa obrátiť na najbližšiu autorizovanú opravovňu. Na nájdenie adresy si pozrite našu mapu opravárov.
Mám otázky o svojom výrobku.
Mám otázky o svojom výrobku.
Na akékoľvek otázky o vašom výrobku a jeho použití je možné odpovedať dvomi spôsobmi:
- Online karta výrobku je plná užitočných informácií (záruka na komponenty, použitie, diely a príslušenstvo atď.)
- Ponúkame tiež samostatnú sekciu výrobku, kde nájdete všetky súvisiace rady a informácie po kliknutí sem. Jednoducho vyberte príslušnú kategóriu, potom svoju položku a pozrite si časté otázky k danému výrobku.
Ak máte ešte nejaké otázky, kontaktujte náš zákaznícky servis cez našu kontaktnú stránku alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Na aké typy opráv sa vzťahuje 2-ročná záruka?
Na aké typy opráv sa vzťahuje 2-ročná záruka?
Môj účet – Môj prístup
Čo mám robiť pri zabudnutí svojho hesla?
Čo mám robiť pri zabudnutí svojho hesla?
- Prejdite do sekcie My Account (Môj účet) (ikona vpravo hore na obrazovke).
- Kliknite na tlačidlo „sign in“ (prihlásiť sa).
- Na ľavej strane „I already have an account, log in“ (Už mám účet, prihlásiť sa) kliknite na „Forgot your password?“ (Zabudli ste heslo?).
- Jednoducho postupujte podľa pokynov.
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Ako môžem odstrániť svoje osobné údaje?
Ako môžem odstrániť svoje osobné údaje?
V súvislosti so svojimi údajmi máte práva, ktoré si môžete uplatniť tak, že nás kontaktujete tu
Ako môžem spravovať svoje newslettery?
Ako môžem spravovať svoje newslettery?
Aké osobné údaje zhromažďujete?
Aké osobné údaje zhromažďujete?
Zhromažďujeme niekoľko typov údajov vrátane nasledujúcich:
- Identifikačné údaje (napr. priezvisko, krstné meno, poštová adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo)
- Prihlasovacie údaje, súbory cookie, technické údaje
- Podrobnosti domácnosti (napr. počet osôb na domácnosť, počet detí, rodinný stav)
- Anonymizované údaje
Na aké účely sa zhromažďujú moje osobné údaje?
Na aké účely sa zhromažďujú moje osobné údaje?
Vaše údaje sa zhromažďujú z nasledujúcich dôvodov:
- Na vytvorenie účtu používateľa a vášho prihlásenia, ak už máte účet na webovej stránke alebo v aplikácii inej značky alebo inej značky Groupe SEB
- Na používanie informácií o vašich zvykoch, používaní a správaní, aby vám mohli byť zasielané informácie a prispôsobené ponuky na základe predvolieb vašich údajov.
- Na poskytovanie informácií alebo služieb prispôsobených vašej lokalite.
- Na odpovedanie na vaše vyhľadávania a žiadosti o informácie týkajúce sa výrobkov a služieb, ktoré ponúkame.
- Na správu vašich objednávok zadaných na našich webových stránkach alebo v aplikáciách, na zasielanie a sledovanie objednaných výrobkov, na poskytovanie faktúr a na riešenie prípadných sťažností.
- Na správu vášho odberu v mailingovom zozname (newsletteru).
- Na získanie ďalších informácií o svojich osobných údajov kliknite sem.
Ako dlho sa budú uchovávať moje údaje?
Ako dlho sa budú uchovávať moje údaje?
Vaše údaje sa budú uchovávať po dobu trvania obchodného vzťahu a na obdobie potrebné na splnenie účelov opísaných vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Po uplynutí tohto obdobia sa budú vaše údaje uchovávať na dodržanie právnych alebo regulačných povinností, alebo aby sme mohli doložiť nejaké právo alebo zmluvu.
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Bezpečnosť a utajenie vašich údajov, ktoré o vás zhromažďujeme a uchovávame, sú pre nás veľmi dôležité.
Prijímame všetky primerané kroky na ochranu vašich informácií pred zneužitím, zasahovaním a stratou, ako aj pred neoprávneným prístupom, úpravami alebo zverejnením.
Pri platení online sa v našej databáze neuchovávajú žiadne vaše bankové údaje ani podrobnosti kariet. Vaše bankové údaje a informácie o kartách spracováva náš poskytovateľ služieb a všetky prenosy alebo prevody týchto finančných údajov musia prebiehať s ochranou SSL.
Pri vytváraní môjho účtu zákazníka sa zobrazilo chybové hlásenie. Prebehlo všetko v poriadku?
Pri vytváraní môjho účtu zákazníka sa zobrazilo chybové hlásenie. Prebehlo všetko v poriadku?
Ak sa vám pri vytváraní účtu zákazníka zobrazí chybové hlásenie, odporúčame vám skontrolovať si e-mail a pozrieť sa, či ste dostali potvrdenie o vytvorení účtu.
Ak ste nedostali nič, skúste sa prihlásiť s e-mailovou adresou a heslom, ktoré ste mali v úmysle použiť. Napriek chybovému hláseniu je pravdepodobné, že účet bol vytvorený úspešne.
Ak to stále nefunguje, odporúčame vám vyskúšať vytvorenie účtu odznova. Ak je už vaša e-mailová adresa zaregistrovaná v našej databáze, kliknite na „Forgot your password?“ (Zabudli ste heslo?) Následne môžete pristúpiť k obnoveniu svojho účtu zákazníka.
Ak sa vám účet stále nedarí vytvoriť, kontaktujte náš zákaznícky servis cez online kontaktný formulár: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Prečo sa prihlásiť na odber nášho newsletteru?
Prečo sa prihlásiť na odber nášho newsletteru?
Vďaka nášmu newsletteru môžete mať prehľad o informáciách, špeciálnych ponukách a konkurencii.
Všeobecne sa rozosiela raz alebo dvakrát do mesiaca a táto frekvencia sa zmení len v prípade noviniek alebo informácií relevantných pre vás.
Ak sa chcete prihlásiť na odber, prejdite do sekcie My Account / My Newsletter (Môj účet / Moje newslettery).
Ako zruším odber newsletteru?
Ako zruším odber newsletteru?
Ak si želáte zrušiť odber nášho newsletteru a už nechcete dostávať informácie o nových výrobkoch a propagačných akciách, prejdite do sekcie „My Account / My Newsletter“ (Môj účet / Moje newslettery).
Odber môžete kedykoľvek zrušiť odčiarknutím značky v zozname alebo otvorením odkazu na zrušenie odberu v newslettery.
Prečo potrebujem účet zákazníka?
Prečo potrebujem účet zákazníka?
S účtom zákazníka môžete využívať mnohé funkcie, ako napr. možnosť sledovať vaše objednávky, registrovať vaše výrobky a služby opráv, prihlásiť sa na odber nášho bulletinu a zaregistrovať opravára.
Po zmene mojich prihlasovacích údajov mi neprišiel e-mail s potvrdením.
Po zmene mojich prihlasovacích údajov mi neprišiel e-mail s potvrdením.
V prvom rade si skontrolujte všetky priečinky v doručenej pošte (spam, nevyžiadanú poštu alebo iné priečinky) Ak vám neprišlo nič, skúste sa prihlásiť pomocou nových prihlasovacích údajov.
Zmeny boli pravdepodobne vykonané, aj keď vám potvrdenie neprišlo. Ak to stále nefunguje, odporúčame vám reštartovať proces kliknutím na „Forgot your password?“ (Zabudli ste heslo?) Následne môžete pristúpiť k obnoveniu svojho účtu zákazníka.
Ak sa vám stále nedarí prihlásiť, kontaktujte náš zákaznícky servis cez online kontaktný formulár: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Pokúsil(a) som sa viackrát prihlásiť a môj účet je teraz zablokovaný.
Pokúsil(a) som sa viackrát prihlásiť a môj účet je teraz zablokovaný.
Pokúsili ste sa neúspešne prihlásiť príliš veľakrát, takže váš účet je zablokovaný na 15 minút. Po tomto čase sa budete môcť opäť normálne prihlásiť.
Ak ste zabudli svoje heslo, môžete ho zmeniť kliknutím na „Forgot your password?“ (Zabudli ste heslo?) a postupovaním podľa pokynov.
Poznámka: Tieto bezpečnostné opatrenia (automatické zablokovanie na 15 minút po niekoľkých neúspešných pokusov) majú odradiť hackerov pokúšajúcich sa hacknúť účty používateľov „hrubou silou“ (testovanie zoznamu hesiel s vysokou frekvenciou).
Ako vytvorím bezpečné heslo?
Ako vytvorím bezpečné heslo?
Odporúčame, aby ste nepoužívali názvy, krstné mená, e-maily ani reťazce znakov/číslic s nízkou úrovňou bezpečnosti (1234Abcd, Abcdef123, Heslo1...), aby sa vaše heslo nedalo tak ľahko uhádnuť.
Ako zmením svoje heslo?
Ako zmením svoje heslo?
Ak si želáte zmeniť svoje heslo, postupujte takto:
- Prihláste sa do sekcie My Account (Môj účet) (ikona vpravo hore na obrazovke)
- Prejdite na kartu „My login details“ (Moje prihlasovacie údaje)
- V sekcii „My login details“ (Moje prihlasovacie údaje) kliknite na ceruzku napravo od hesla
- Zadajte svoje súčasné heslo a potom nové heslo, ktoré musí mať aspoň 8 znakov a obsahovať aspoň 3 z nasledujúcich skupín: číslice, veľké písmená, malé písmená a špeciálne znaky.
- Potvrďte zmenu kliknutím na tlačidlo potvrdenia
Propagačné akcie
Ako môžem využiť špeciálne ponuky?
Ako môžem využiť špeciálne ponuky?
Náš online obchod má pravidelne atraktívne špeciálne ponuky, ktoré môžete využiť priamo na webovej stránke. Ak ste dostali zľavový kód v rámci prebiehajúcej propagačnej akcie, môžete si ho uplatniť (podľa platnosti kódu) zadaním kódu na uvedenom mieste počas procesu objednania.
Ak chcete dostávať aktualizácie o týchto rôznych výhodných ponukách, prihláste sa na odber našich newsletterov a pravidelne kontrolujte našu webovú stránku.
Položku som si kúpil(a) niekoľko dní pred dátumom propagačnej akcie. Môžem ponuku napriek tomu získať?
Položku som si kúpil(a) niekoľko dní pred dátumom propagačnej akcie. Môžem ponuku napriek tomu získať?
Z dôvodu správy zásob a zostavenia rozpočtu sú zľavy platné len na konkrétne obdobie a nemožno ich uplatniť na objednávky zadané pred alebo po propagačnej akcii.
Aby vám neunikli žiadne z našich výhodných ponúk, prihláste sa na odber našich newsletterov a pravidelne kontrolujte našu webovú stránku.
Neprišiel mi môj zľavový kód.
Neprišiel mi môj zľavový kód.
Ak vám e-mailom stále neprišiel váš zľavový kód, skontrolujte si všetky priečinky vo vašej doručenej pošte (spam, nevyžiadanú poštu alebo iné priečinky).
Ak vám neprišlo nič, problém by mohol byť s vašou doručenou poštou alebo mohol nastať technický problém na našej strane.
Kontaktujte náš zákaznícky servis cez online kontaktný formulár: https://www.tefal.sk/kontaktujte alebo telefonicky na čísle 02 32 199 930 (za cenu podľa sadzobníka vášho operátora, od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 17:00).
Čo mám robiť, ak zľavový kód exspiruje a chcem si predĺžiť obdobie platnosti?
Čo mám robiť, ak zľavový kód exspiruje a chcem si predĺžiť obdobie platnosti?