Naše často kladené otázky sú navrhnuté tak, aby poskytovali čo najlepšie odpovede na všetky vaše otázky. Jednoducho si vyberte kategóriu informácií, ktorá vás zaujíma, a nechajte sa viesť.
Tipy a rady
Ako môžem získať viac informácií o nejakom výrobku?
Ako môžem získať viac informácií o nejakom výrobku?
Ako overím, či je nejaký diel alebo príslušenstvo kompatibilné s mojím výrobkom?
Ako overím, či je nejaký diel alebo príslušenstvo kompatibilné s mojím výrobkom?
Môžem zmeniť svoju objednávku, zrušiť položku alebo zrušiť objednávku?
Môžem zmeniť svoju objednávku, zrušiť položku alebo zrušiť objednávku?
Ako dlho sa uchováva história mojich objednávok?
Ako dlho sa uchováva história mojich objednávok?
Proces objednania
Ako si objednám nejaký diel alebo príslušenstvo?
Ako si objednám nejaký diel alebo príslušenstvo?
Ako si objednám vybavenie na varenie alebo spotrebič?
Ako si objednám vybavenie na varenie alebo spotrebič?
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Moja objednávka bola zrušená, čo mám robiť?
Moja objednávka bola zrušená, čo mám robiť?
Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?
Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?
Je môj výrobok na sklade?
Je môj výrobok na sklade?
Je môj diel/príslušenstvo na sklade?
Je môj diel/príslušenstvo na sklade?
Nemôžem si objednať viac ako 5 kusov tej istej položky.
Nemôžem si objednať viac ako 5 kusov tej istej položky.
Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Nemám e-mailovú adresu. Ako zadám objednávku?
Nemám e-mailovú adresu. Ako zadám objednávku?
Prečo sa mi zobrazuje stav objednávky „Pending“ (Nespracovaná), keď ju už mám zaplatenú?
Prečo sa mi zobrazuje stav objednávky „Pending“ (Nespracovaná), keď ju už mám zaplatenú?
Objednávanie ako hosť
Ako môžem zadať objednávku ako hosť, bez vytvorenia účtu?
Ako môžem zadať objednávku ako hosť, bez vytvorenia účtu?
Ak už som zákazník, môžem tiež zadať objednávku ako hosť?
Ak už som zákazník, môžem tiež zadať objednávku ako hosť?
Budem môcť sledovať svoju objednávku, ak zaplatím ako hosť bez vytvorenia účtu?
Budem môcť sledovať svoju objednávku, ak zaplatím ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem použiť zľavový kód alebo poukaz ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem použiť zľavový kód alebo poukaz ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké položky, ktoré si nemôžem objednať ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké položky, ktoré si nemôžem objednať ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké dodatočné poplatky pri objednávaní ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké dodatočné poplatky pri objednávaní ako hosť bez vytvorenia účtu?
Objednávanie položiek inej značky
Prečo vidím na tejto stránke výrobky Krups a Rowenta?
Prečo vidím na tejto stránke výrobky Krups a Rowenta?
Aká záruka sa uplatňuje, keď si tu kúpim spotrebič Krups alebo Rowenta? Je to tá istá záruka?
Aká záruka sa uplatňuje, keď si tu kúpim spotrebič Krups alebo Rowenta? Je to tá istá záruka?
Ak si na tejto stránke objednám výrobok Krups alebo Rowenta, budem musieť zmeniť stránky? Nastane presmerovanie?
Ak si na tejto stránke objednám výrobok Krups alebo Rowenta, budem musieť zmeniť stránky? Nastane presmerovanie?
Ktoré oddelenie zákazníckeho servisu mám kontaktovať, keď si na tejto stránke objednám položku Krups alebo Rowenta?
Ktoré oddelenie zákazníckeho servisu mám kontaktovať, keď si na tejto stránke objednám položku Krups alebo Rowenta?
Objednal(a) som si na tejto stránke spotrebič Krups alebo Rowenta, kde si môžem objednať príslušenstvo? Na webovej stránke Krups alebo Tefal?
Objednal(a) som si na tejto stránke spotrebič Krups alebo Rowenta, kde si môžem objednať príslušenstvo? Na webovej stránke Krups alebo Tefal?
Prečo si mám objednať položku Krups alebo Rowenta tu? Prečo nie priamo na webovej stránke značky?
Prečo si mám objednať položku Krups alebo Rowenta tu? Prečo nie priamo na webovej stránke značky?
Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?
Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?
Keď si objednám výrobok Krups alebo Rowenta tu, musím si vytvoriť účet zákazníka pre každú značku alebo mi stačí na všetko jeden účet?
Keď si objednám výrobok Krups alebo Rowenta tu, musím si vytvoriť účet zákazníka pre každú značku alebo mi stačí na všetko jeden účet?
Musím pri objednávaní položky Krups alebo Rowenta na tejto stránke zadať objednávku podľa značky?
Musím pri objednávaní položky Krups alebo Rowenta na tejto stránke zadať objednávku podľa značky?
Platba
Ako zaplatím za svoju objednávku na stránke?
Ako zaplatím za svoju objednávku na stránke?
Ako sú zabezpečené platby kartou?
Ako sú zabezpečené platby kartou?
Ako použiť zľavový kód?
Ako použiť zľavový kód?
Čo mám robiť, ak sa po zadaní zľavového kódu zobrazí chybové hlásenie?
Čo mám robiť, ak sa po zadaní zľavového kódu zobrazí chybové hlásenie?
Moja platba neprebehla úspešne.
Moja platba neprebehla úspešne.
Kde si môžem pozrieť a stiahnuť svoju faktúru?
Kde si môžem pozrieť a stiahnuť svoju faktúru?
Môžem zaplatiť na splátky?
Môžem zaplatiť na splátky?
Bude mi účtovaná platba viackrát, ak musím obnoviť stránku platby kvôli chybe?
Bude mi účtovaná platba viackrát, ak musím obnoviť stránku platby kvôli chybe?
Doručenie a sledovanie balíkov
Ako funguje doručenie?
Ako funguje doručenie?
Môžem zmeniť dodaciu adresu po spracovaní objednávky?
Môžem zmeniť dodaciu adresu po spracovaní objednávky?
Môj doručený tovar je nekompletný?
Môj doručený tovar je nekompletný?
Čo mám robiť, ak môj balík dorazí v zlom stave?
Čo mám robiť, ak môj balík dorazí v zlom stave?
Kedy bude zaslaná moja objednávka?
Kedy bude zaslaná moja objednávka?
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Koľko stojí doručenie?
Koľko stojí doručenie?
Môžem si nechať doručiť objednávku do zahraničia?
Môžem si nechať doručiť objednávku do zahraničia?
Čo sa stane, ak nie som doma na prevzatie balíka?
Čo sa stane, ak nie som doma na prevzatie balíka?
Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
Vrátenia
Ako vrátim nejakú položku?
Ako vrátim nejakú položku?
Peniaze mi stále neboli vrátené.
Peniaze mi stále neboli vrátené.
Prijatý výrobok nezodpovedá tomu objednanému
Prijatý výrobok nezodpovedá tomu objednanému
Popredajný servis – Záruky
Prišiel mi pokazený výrobok
Prišiel mi pokazený výrobok
Aká je záruka na moju položku?
Aká je záruka na moju položku?
Kde si môžem dať opraviť svoj spotrebič, kúpiť príslušenstvo alebo náhradné diely?
Kde si môžem dať opraviť svoj spotrebič, kúpiť príslušenstvo alebo náhradné diely?
Mám otázky o svojom výrobku.
Mám otázky o svojom výrobku.
Na aké typy opráv sa vzťahuje 2-ročná záruka?
Na aké typy opráv sa vzťahuje 2-ročná záruka?
Môj účet – Môj prístup
Čo mám robiť pri zabudnutí svojho hesla?
Čo mám robiť pri zabudnutí svojho hesla?
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Ako môžem odstrániť svoje osobné údaje?
Ako môžem odstrániť svoje osobné údaje?
Ako môžem spravovať svoje newslettery?
Ako môžem spravovať svoje newslettery?
Aké osobné údaje zhromažďujete?
Aké osobné údaje zhromažďujete?
Na aké účely sa zhromažďujú moje osobné údaje?
Na aké účely sa zhromažďujú moje osobné údaje?
Ako dlho sa budú uchovávať moje údaje?
Ako dlho sa budú uchovávať moje údaje?
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Pri vytváraní môjho účtu zákazníka sa zobrazilo chybové hlásenie. Prebehlo všetko v poriadku?
Pri vytváraní môjho účtu zákazníka sa zobrazilo chybové hlásenie. Prebehlo všetko v poriadku?
Prečo sa prihlásiť na odber nášho newsletteru?
Prečo sa prihlásiť na odber nášho newsletteru?
Ako zruším odber newsletteru?
Ako zruším odber newsletteru?
Prečo potrebujem účet zákazníka?
Prečo potrebujem účet zákazníka?
Po zmene mojich prihlasovacích údajov mi neprišiel e-mail s potvrdením.
Po zmene mojich prihlasovacích údajov mi neprišiel e-mail s potvrdením.
Pokúsil(a) som sa viackrát prihlásiť a môj účet je teraz zablokovaný.
Pokúsil(a) som sa viackrát prihlásiť a môj účet je teraz zablokovaný.
Ako vytvorím bezpečné heslo?
Ako vytvorím bezpečné heslo?
Ako zmením svoje heslo?
Ako zmením svoje heslo?
Propagačné akcie
Ako môžem využiť špeciálne ponuky?
Ako môžem využiť špeciálne ponuky?
Položku som si kúpil(a) niekoľko dní pred dátumom propagačnej akcie. Môžem ponuku napriek tomu získať?
Položku som si kúpil(a) niekoľko dní pred dátumom propagačnej akcie. Môžem ponuku napriek tomu získať?
Neprišiel mi môj zľavový kód.
Neprišiel mi môj zľavový kód.
Čo mám robiť, ak zľavový kód exspiruje a chcem si predĺžiť obdobie platnosti?
Čo mám robiť, ak zľavový kód exspiruje a chcem si predĺžiť obdobie platnosti?