Cook4me+ Connect Tefal CY855830Rýchlejší a nápaditejší spôsob varenia v inteligentnom hrnci od značky Tefal
Multifunkčný hrniec Cook4me+ Connect ponúka 150 vopred naprogramovaných receptov, ktoré teraz môžete bezplatne doplniť novými receptmi pomocou aplikácie „My Cook4me“ alebo "Tefal"
Táto aplikácia sa synchronizuje s vaším zariadením cez rozhranie Bluetooth a poskytne vám prístup k svetu receptov Cook4me: k stovkám receptov, ktoré vyvinuli naši šéfkuchári.
Vďaka intuitívnemu digitálnemu rozhraniu a aplikácii vám Cook4me+ pomôže rýchlo pripraviť všetky vaše obľúbené recepty.
Podrobné pokyny s viac ako 2000 fotografiami ilustrujúcimi stovky receptov.
Môžete tiež sledovať a prispôsobiť prípravu zo svojho tabletu alebo smartfónu.
Všetky potrebné recepty priamo vo vrecku.
Komentujte, hodnoťte a zdieľajte svoje obľúbené recepty.
PRVÝ PRIPOJENÝ MULTIFUNKČNÝ HRNIEC PRE MNOŽSTVO RECEPTOV
Šikovný multifunkčný hrniec Cook4me+ predstavuje skvelého osobného asistenta v kuchyni. Obsahuje štyri ponuky, vďaka ktorým vás rýchlo a ľahko, krok za krokom prevedie k dokonale pripraveným jedlám: - Ingrediencie: Ak chcete variť podľa konkrétnych surovín, jednoducho ich vyberte na digitálnej obrazovke, kliknite a Cook4me+ ich pre vás uvarí. - Recepty: Cook4me+ je predprogramované na slané a sladké recepty a prevedie vás krok za krokom prípravou lahodných jedál až pre 6 osôb. Ručne: Uvarte si svoj vlastný recept vďaka možnosti rôznych nastavení varenia. Nie je potrebné nič sledovať. Varenie v hrnci je bezpečné a jedlo udrží teplé, pokým ho nezjete! - Knižnica: Priamy prístup k receptom prevzatým z aplikácie My Cook4me alebo Tefal.
*v porovnaní s modelom Cook4me CY70
K dispozícii v App Store: iPad 3/iPad mini, iPhone 4S a novšie modely. K dispozícii na Google Play: Android 4.3 a novšie OS.
Kompatibilita
K dispozícii v obchode App Store: iPad 3/iPad mini, iPhone 4S a novšie modely.
K dispozícii na Google Play: Android 4.3 a novšie modely.
Základné fakty
Prvý pripojený multifunkčný hrniec
Pripojte sa a objavte stovky receptov. Aktualizujte svoj hrniec Cook4me o nové recepty. Sledujte priebeh varenia na displeji svojho smartfónu alebo tabletu. Prispôsobte si Cook4me podľa vašich obľúbených receptov.
Jednoduché a praktické ovládanie. Jednoduché varenie.
Odošlite recept z aplikácie do vášho hrnca Cook4Me+ Connect a potom nasledujte pokyny zobrazené na displeji. Vďaka pokynom (krok za krokom) na displeji výrobku uvaríte skvelé jedlá.
6 režimov varenia
6 režimov varenia: Hrniec Cook4me+ Connect umožňuje varenie na pare, tlakové varenie, klasické varenie s 3 úrovňami teploty: mierna (pozvoľné pečenie), stredná a vysoká (vyprážanie/opekanie) a udržiavanie teploty. Jedlo po uvarení zostane teplé.
Rýchle varenie bez nutnosti kontroly
Vďaka režimu tlakového hrnca pripravíte svoje jedlá za krátku dobu. Sledujte pokyny na obrazovke a uvarte si svoje obľúbené recepty. Nie je potrebné nič kontrolovať, varenie prebieha automaticky. Odložený štart zaistí, že vaše jedlá budú pripravené načas.
Bohaté príslušenstvo
Rozšírte svoje hranice varenia s multifunkčným hrncom Cook4me+ a širokým výberom príslušenstva. Napríklad pomocou príslušenstva Crispy LID si jednoducho urobíte z multifunkčného hrnca Cook4me+ teplovzdušnú fritézu.
Objem
6 l.
Pre 2 až 6 osôb/porcií.
Aplikácia My Cook4me alebo Tefal
Získajte prístup k všetkým receptom Cook4me po prevzatí bezplatnej aplikácie „My Cook4me“ alebo "Tefal". Podrobné pokyny s viac ako 2000 fotografiami ilustrujúcimi stovky receptov. Sledujte priebeh varenia na displeji svojho smartfónu alebo tabletu.
Jednoduchá údržba
Jednoduché čistenie, nepriľnavý povrch, odnímateľné časti hrnca na varenie. Nádobu a naparovací kôš je možné umývať v umývačke riadu.
Pred párovaním zariadenia musíte nastaviť krajinu a jazyk.
Operáciu môžete reštartovať tak, že prejdete do ponuky „Môj účet“ a potom vyberiete položku „Identifikovať moje zariadenie“ a budete postupovať podľa pokynov na obrazovke. Poznámka: Dokončenie párovania vyžaduje, aby bola v tablete alebo smartfóne povolená funkcia Bluetooth®.
V prípade smartfónov alebo tabletov s Androidom musíte mať nainštalovanú najnovšiu verziu systému. Ak chcete skontrolovať svoju verziu, prejdite na položky: „Nastavenia“ > „Informácie“ > „Aktualizácia systému“.
Spárovanie zariadenia s Androidom: • Priblížte sa k zariadeniu.
• Keď sa na displeji zariadenia zobrazí hlásenie, potvrďte požiadavku na pripojenie stlačením tlačidla OK. V závislosti od modelu vášho smartfónu alebo tabletu s Androidom sú možné 3 typy hlásení: – Automatická zhoda: overenie nie je nutné, zariadenie sa pripojí automaticky. – Na displeji sa zobrazí hlásenie „Žiadosť o pripojenie Bluetooth“: stačí ťuknúť na možnosť „PRIPOJIŤ“, nie je potrebné zadávať heslo. – V hornej časti displeja sa zobrazí upozornenie: prejdite prstom po displeji nadol a potom ťuknite na upozornenie. Zobrazí sa hlásenie „Žiadosť o pripojenie Bluetooth“. Potom ťuknite na možnosť „PRIPOJIŤ“. Nie je potrebné zadávať heslo.
• Znova stlačte tlačidlo OK na zariadení.
• Záverečné hlásenie potvrdí, že pripojenie prebehlo úspešne: zariadenie je teraz pripojené!
• Skontrolujte, či je tablet alebo smartfón kompatibilný (pozrite si Najčastejšie otázky o kompatibilite). • Skontrolujte, či máte vo svojom tablete alebo smartfóne povolenú funkciu Bluetooth®. • Skontrolujte, či je v zariadení k dispozícii možnosť „pripojiť“ a takto sa uistite, že je aktivovaná: 1. Prejdite do ponuky „Nastavenia“. 2. Vyberte ponuku „Pripojiť“. Upozornenie: ak sa ponuka „Pripojiť“ nezobrazuje, znamená to, že zariadenie nie je vybavené možnosťou „Pripojiť“, a preto ho nie je možné pripojiť k tabletu ani smartfónu. 3. Vyberte možnosť „ZAP.“ Ak ste už tablet alebo smartfón spárovali so svojím zariadením, pripojenie sa vytvorí automaticky. Ak nie, v najčastejších otázkach si pozrite odpoveď na otázku „Ako spárujem aplikáciu so zariadením?“.
Modrý indikátor znamená, že model vášho zariadenia obsahuje funkciu „Pripojiť“, preto ho možno pomocou aplikácie pripojiť k tabletu alebo smartfónu.
• Indikátor bliká: zariadenie nie je pripojené k tabletu ani smartfónu. • Indikátor nebliká: zariadenie je pripojené k tabletu alebo smartfónu. • Indikátor nesvieti: funkcia „pripojiť“ je vo výrobku vypnutá.
K zariadeniu Cookeo je už pripojený iný smartfón alebo tablet. V takom prípade je potrebné ho odpojiť zatvorením aplikácie alebo stlačením možnosti „pripojené“ v pravom hornom rohu aplikácie. Hneď ako začne blikať modrý indikátor zariadenia Cookeo, budete môcť zariadenie pripojiť.
Internetové pripojenie sa vyžaduje iba na stiahnutie a aktualizáciu aplikácie a na prihlásenie sa do svojho účtu. Na používanie pripojených funkcií vášho výrobku sa internetové pripojenie nevyžaduje. Výrobok nie je potrebné premiestňovať bližšie k prístupovému bodu (internetový smerovač).
Znamená to, že funkcia „pripojiť“ daného výrobku je deaktivovaná. Opätovná aktivácia: 1. Prejdite do ponuky „Nastavenia“. 2. Vyberte ponuku „Pripojiť“. 3. Vyberte možnosť „ZAP.“
Ak počas receptu dôjde k strate spojenia medzi vaším spotrebičom a smartfónom/tabletom, budú obe zariadenia sa automaticky aktualizuje, keď bude pripojenie obnovené. Budete môcť svoj recept obnoviť od kroku, v ktorom ste sa nachádzali, keď došlo k strate pripojenia.
Ak chcete, môžete spárovať viac zariadení, ak v aplikácii používate iba jeden účet. Na tento účel spárujte každé zariadenie samostatne. V danú chvíľu však možno pripojiť iba jedno zariadenie.
Zariadenie položte na rovný, stabilný povrch. Na zaistenie toho najlepšieho spojenia medzi zariadením a smartfónom/tabletom odporúčame všetky operácie vyžadujúce pripojenie vykonávať v rozumnej vzdialenosti. Ak dôjde k strate spojenia (prečiarknutý symbol pripojenia), presuňte zariadenie bližšie, kým sa spojenie znova nenadviaže. Ak indikátor spojenia svieti (aplikácia alebo výrobok), vaše zariadenia sú pripojené.
Ak chcete stiahnuť recept, stačí spustiť postupný proces pri pripojení k zariadeniu. Malo by sa zobraziť oznámenie „Prebieha sťahovanie receptu“ a spustí sa sťahovanie receptu zo zariadenia.
Po dokončení sťahovania sa začne postupný proces synchronizovaný s vaším zariadením.
Recepty zdieľané používateľmi sa nedajú nahrať do zariadenia. Možno ich však pripraviť v manuálnom režime podľa podrobných pokynov uvedených v aplikácii.
Výber z tých najpopulárnejších receptov komunity je však overený značkou, aby bolo možné preniesť/stiahnuť tieto recepty do vášho zariadenia. Neváhajte poskytnúť hodnotenie/komentár k svojim obľúbeným receptom, aby mali väčšiu šancu na pripojenie!
Keď zariadenie zapnete, modrý indikátor bude blikať (čaká sa na pripojenie), ak ste manuálne nevypli funkciu pripojenia.
Pri prvom použití, napríklad pri prechádzaní receptu, zariadenie spárujte s tabletom/smartfónom podľa pokynov na obrazovke.
Prípadne môžete stlačiť prostredné tlačidlo aplikácie (prostredná ikona ponuky), potom ikonu Bluetooth, ktorá sa zobrazí, a postupujte podľa pokynov na obrazovke.
1. Najprv skúste vypnúť a znova zapnúť signál funkcie Bluetooth svojho telefónu v nastavení telefónu alebo na paneli skratiek (hore v telefóne s Androidom, dolu v systéme iOS), potom sa vráťte do aplikácie a zopakujte postup spárovania.
2. Ak tento postup nefunguje, skúste telefón alebo tablet vypnúť a zapnúť, potom znova spustite aplikáciu a vykonajte spárovanie.
3. Ak uvedené kroky neboli úspešné, je potrebné zariadenie odpojiť od tabletu/mobilu.
V systéme Android: • Vo svojom smartfóne prejdite do časti Nastavenia a potom do časti Pripojenia, Bluetooth. • Ak nájdete zariadenie označené „Blue Cookeo“, stlačte koliesko a ťuknite na možnosť „Odpojiť“.
V systéme iOS: • V smartfóne prejdite do časti Nastavenia a potom na položku Bluetooth. • Skontrolujte, či je v iPhone/iPade zapnutá funkcia Bluetooth. • Ak sa v časti „Moje zariadenia“ nachádza zariadenie nazvané „Blue Cookeo“, stlačte tlačidlo „i“ a potom vyberte možnosť „Zabudnúť toto zariadenie“.
4. Resetujte tabuľku párovania Bluetooth vo svojom zariadení: • Vypnite svoje zariadenie. • Stlačte tlačidlo späť vo svojom zariadení a zároveň zariadenie zapnite. • Pri spúšťaní zariadenia päťkrát rýchlo po sebe stlačte tlačidlo OK a zároveň podržte tlačidlo späť. • Zobrazí sa biela obrazovka s textom „Zadajte kód“. Pomocou kolieska zadajte kód 8127 (medzi jednotlivými číslicami stláčajte tlačidlo OK). • Vypnite zariadenie. • Zariadenie znova zapnite a skúste ho zas spárovať s tabletom alebo mobilným telefónom.
Ak chcete získať prístup k tejto funkcii, musíte si vytvoriť účet a prihlásiť sa do aplikácie.
• Prejdite na recept, ktorý chcete uložiť do záložiek, a vyberte logo záložky v pravom hornom rohu. • Zobrazí sa záložka „Moje knihy poznámok“: vyberte umiestnenie „Moje obľúbené“. • Recept bol pridaný.
Ak chcete získať prístup k tejto funkcii, musíte si vytvoriť účet a prihlásiť sa do aplikácie. Kliknutím na logo zdieľanie zobrazíte možnosti zdieľania. Potom si môžete vybrať, ako chcete tento recept zdieľať.
Táto aplikácia má veľký objem a na správne stiahnutie sa vyžaduje stabilné Wi-Fi pripojenie. Ak sa vaša aplikácia nestiahne správne, odstráňte ju a skúste ju stiahnuť znovu v mieste so stabilnejším Wi-Fi pripojením. Počas počiatočnej inštalácie môže sťahovanie trvať niekoľko minút, než aplikácia uloží všetky fotografie do smartfónu alebo tabletu.
Vaša aplikácia používa upozornenia. Na konci doby varenia vás upozorní pomocou pípnutia. Pokiaľ chcete tento signál vypnúť, jednoducho ho deaktivujte v tablete alebo smartfóne. Zvuky môžete tiež deaktivovať v nastavení parametrov pre oznámenia na telefóne alebo tablete.
Vaše aplikácie vás upozorňuje na dokončenie varenie, ale tiež vás informuje, keď je k dispozícii nový obsah (informácie, recept atď.). Ak chcete, môžete upozornenia deaktivovať v nastavení smartfónu.
Ak chcete získať prístup k tejto funkcii, musíte si vytvoriť účet a prihlásiť sa do aplikácie.
Po prihlásení do účtu budete môcť hodnotiť recept a pridať komentár podľa pokynov, ktoré sa zobrazia na displeji po kliknutí na tlačidlo pre poznámky/komentáre.
Pri použití funkcie vyhľadávania vyberte „Filter recipes“ (Filtrovať recepty). V časti „Recipes“ (Recepty) vyberte iba „Community“ (Komunita). Potom sa vám budú zobrazovať recepty z komunity.
Po dokončení vyhľadávania vám konkrétne filtre uľahčia nájdenie receptov, ktoré zodpovedajú vašim potrebám.
Prispôsobiteľný filter: • Kliknite na „Filter“ (Filter) na zoradenie receptov podľa typu jedla (predjedlo, hlavný chod, dezert), času potrebného na prípravu receptu, minimálneho hodnotenia, tém (alebo balíčkov)... • Môžete si tiež vybrať, či vyberiete iba recepty značky, alebo recepty navrhnuté komunitou.
Radenie receptov: Akonáhle vykonáte vyhľadanie, môžete svoje recepty radiť podľa popularity, hodnotenia, veku alebo abecedného poradia.
Ak chcete získať prístup k tejto funkcii, musíte si vytvoriť účet a prihlásiť sa do aplikácie.
Keď sa prihlásite, budete si môcť prečítať komentáre a zobraziť poznámky, ktorí členovia komunity napísali niečo k receptu, kliknutím na oblasť poznámok/komentárov.
Uistite sa, že v aplikácii už neexistuje identický recept, inak váš nový recept bude administrátorom odmietnutý. Nepotvrdíme recept od iného autora, ktorý bol skopírovaný z webu alebo blogu.
Buďte opatrní, je zakázané používať fotografie z internetu alebo knihy. Ak ho chcete uložiť a zdieľať, musíte vyfotografovať výsledok svojho receptu. Ak sa fotografia nájde na internete a nie ste pôvodným autorom, bude váš recept odmietnutý.
Vyhýbajte sa čo najviac skratkám slov a nepoužívajte príliš hovorový jazyk alebo miestne výrazy... Aby všetci dobre rozumeli, bez ohľadu na to, odkiaľ sú.
Ak chcete získať prístup k tejto funkcii, musíte si vytvoriť účet a prihlásiť sa do aplikácie.
• Na ovládacej lište vyberte záložku „My Universe“. • Tu nájdete svoje brožúry s receptami a môžete vytvoriť nové kliknutím na možnosť „New booklet“ (Nová brožúra).
Na stránke vyhľadávania receptov: Kliknite na lištu vyhľadávanie a potom na dlaždicu „Want to share your best recipes?“ (Chcete zdieľať najlepšie recepty?). Vytvorte ich a postupujte podľa pokynov.
Na záložke „My Universe“: Kliknite na možnosť „My Creations“ (Moje výtvory) a potom na položku „propos your recipe“ (Navrhnúť recept) a postupujte podľa pokynov.
Ak publikujete recept potom, čo ste ho zadali, pred zobrazením v aplikácii bude skontrolovaný. Recept sa v aplikácii zobrazí s oneskorením približne 48 až 72 hodín. Bude vám zaslaný potvrdzovací e-mail s upozornením na overenie alebo odmietnutie vášho receptu.
Na ovládacej lište vyberte záložku „My Universe“ (Môj svet) a potom vyberte knižku, ktorú chcete upraviť alebo zmazať. Kliknite na symbol ceruzky v pravom hornom rohu displeja a potom vyberte požadovanú akciu (Delete booklet (Zmazať knižku), Rename booklet (Premenovať knižku) alebo Delete recipes (Zmazať recepty)).
Aplikácia už nie je kompatibilná so systémom Android 4.4.4 alebo s nižšou verziou systému v dôsledku vylepšeného zabezpečenia údajov.
Ak je to možné, odporúčame zariadenie aktualizovať na vyššiu verziu systému Android alebo použiť iné kompatibilné zariadenie.
Aktualizácia nielen rozšíri vaše možnosti vďaka novým funkciám a kompatibilite s najnovšími technológiami, ale navyše vás ochráni pred možnými chybami zabezpečenia, ktoré sú v najnovších verziách opravené.
Je dôležité vybrať si v aplikácii svoj výrobok, aby ste našli správne recepty pre daný výrobok. Týmto spôsobom bude aplikácia navrhovať stovky ideálnych receptov. Rovnako vám umožní pridať príslušenstvo a získať prístup k súvisiacim receptom.
• V časti „My Universe“ vyberte možnosť „Môj profil“. • Ťuknite na obrázok registrovaného výrobku. • Ťuknite na možnosť „Odstrániť výrobok“. Aplikácia vás potom vyzve, aby ste vybrali výrobok.
Najprv pripojte kábel k zariadeniu a potom ho zapojte do elektrickej zásuvky. Presvedčte sa, že je napájací kábel správne pripojený k zariadeniu aj k elektrickej zásuvke.
Zariadenie sa musí umiestniť na rovný, stabilný, suchý a žiaruvzdorný povrch. V závislosti od modelu môžete vybrať krajinu a jazyk.
Táto funkcia nie je aktívna vo všetkých režimoch alebo pre všetky typy prípravy. Je deaktivovaná zariadením na prípravu naprogramovaných receptov obsahujúcich citlivé ingrediencie, ako je mlieko, ryby, mäso alebo vajcia (pozrite si príručku). Použitie je možné iba pri niektorých ingredienciách, ako je ryža, obilniny a zelenina, až 15 hodín vopred. Toto sú zdravotné požiadavky, aby sa zabránilo možnému nežiaducemu rastu baktérií.
• Misa sa nesmie byť nikdy napĺňať nad úroveň MAX. • V prípade potravín, ktoré môžu počas varenia zväčšiť svoj objem (ryža, semienka, šošovica, hrášok atď.), misu neplňte nad polovicu maximálnej kapacity. • V mise musí byť vždy minimálne 200 ml tekutiny. • Keď časovač dosiahne hodnotu 0 a zobrazí sa nasledujúca obrazovka, počas uvoľňovanie tlaku sa bude uvoľňovať para zo zadnej časti veka.
! Nedávajte ruky do blízkosti otvoru na vypúšťanie pary! Počas varenia môže vychádzať zo zadnej časti zariadenia malý prúd pary.
• Požadované množstvo vody sa líši v závislosti od receptu a doby varenia. • Vždy používajte minimálne 200 ml tekutiny. • Vložte naparovací košík do misy a uistite sa, že sa jedlo nedotýka veka. • Keď časovač dosiahne hodnotu 0 a zobrazí sa ďalšia obrazovka, zo zadnej časti veka začne vychádzať para.
! Nedávajte ruky do blízkosti otvoru na vypúšťanie pary! Počas fázy uvoľňovania tlaku môže vychádzať zo zadnej časti zariadenia malý prúd pary.
Keď sa cyklus varenia dokončí, zariadenie sa automaticky prepne do režimu „udržiavania v teple“. Maximálna doba trvania tohto režimu je 5 hodín. Zariadenie sa po 5 hodinách prepne do pohotovostného režimu.
V prípade niektorých receptov možno použiť odložený štart: Ponuka Manual (Ručná prevádzka) a prísady. Aby nedošlo k výskytu a množeniu baktérií, dôrazne odporúčame nepoužívať režim odloženého štartu v prípade potravín, ktoré nemožno uchovávať pri izbovej teplote, ako napríklad mäso, ryby, mliečne výrobky alebo vajcia.
Ak vyberiete odložený štart musíte nastaviť aktuálny čas a čas, kedy má byť recept pripravený. Postup pri recepte je potom rovnaký ako v prípade okamžitého štartu. Odložený štart je k dispozícii len v režimoch „manual cooking“ (ručné varenie) a „ingredient cooking“ (varenie prísad), no len pre určité prísady.
• Je možné, že časť veka nie je správne nasadená. • Zatlačte na sondu v stredu centrálnej matice a uvoľnite veko. • Uistite sa, že je kryt gule na uvoľňovanie tlaku v správnej zaistenej polohe.
Po každom použití nechajte spotrebič vychladnúť, potom demontujte kryt a jeho súčasti (kryt ventilu, kryt gule a guľu) a potom ich očistite mydlovou vodou.
Pred opätovnou montážou pohnite ventilom, aby sa zabezpečilo, že pracuje správne, a skontrolujte, či nie je upchatý otvor pod guľou.
Keď dokončíte prípravu jedla, pred samotným čistením odpojte zariadenie zo siete. Po každom použití zariadenie vyčistite.
Varnú misu a naparovací košík môžete čistiť horúcou vodou so saponátom alebo umyť v umývačke riadu. Telo zariadenia očistite vlhkou handričkou. Po niekoľkých cykloch v umývačke riadu môže vonkajšia časť varnej misy vyblednúť. Môžete ju vyčistiť drsnou stranou špongie.
Po každom použití vyberte kondenzačnú nádobu a dôkladne ju umyte čistou vodou alebo v umývačke riadu. Musí byť úplne suchá. Potom ju vráťte späť na pôvodné miesto.
Ak chcete umyť kovové veko ručne alebo v umývačke riadu, demontujte ho a aj kryt ventilu: 1) Odskrutkujte maticu uprostred kovového veka. 2) Zložte kovové veko. 3) Zložte kryt ventilu.
Pred opätovným zostavením gule fúknutím overte, či kanálik nie je upchatý.
Zatlačte na vnútornú časť pružiny poistného ventilu a skontrolujte, či nie je upchatý.
Očistite tesnenie vlhkou špongiou a dôkladne ho opláchnite. Nepoužívajte ostré predmety. Tesnenie nechajte vymeniť aspoň raz za 3 roky. Je to potrebné vykonať v autorizovanom servisnom stredisku.
Pred opätovným zostavením vnútorného veka očistite hornú časť varnej misy vlhkou handričkou. Vnútro kovového veka zariadenia očistite vlhkou špongiou a skontrolujte, či nie je zablokovaný kryt blokovacej tyče (plavákový ventil). Opláchnite pod vodou a skontrolujte, či sa blokovacia tyč môže voľne pohybovať.
Blokovaciu tyč možno demontovať a vyčistiť, keď vyberiete malé silikónové tesnenie a otočením demontujete kovový kryt.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
• Pred posunutím veka do uzavretej polohy (zelený zámok) skontrolujte, či je otváracie držadlo v otvorenej polohe. • Skontrolujte, či je matica kovového veka pevne utiahnutá. • Uistite sa, že je fialový guľový uzáver (umiestnený na hornej strane kovového veka) v správnej uzamknutej polohe (uzavretý zámok). • Ak ste na konci varenia a chcete veko zatvoriť, pred zatvorením veka počkajte, kým sa horúca para nerozptýli. • Skontrolujte, či sa medzi misou a varnou doskou nenachádzajú cudzie telesá. Vyberte misu a skontrolujte, či sú varná doska, centrálny prvok a spodná strana misy čisté. Okrem toho skontrolujte, či sa môže centrálny prvok voľne pohybovať. • Misa môže byť zdeformovaná (po náraze, páde...). Misu treba vymeniť v autorizovanom servisnom stredisku.
• Skontrolujte, či nevaríte. • Odpojte výrobok zo zásuvky a počkajte, kým úplne nevychladne. • Keď výrobok úplne vychladne (úplná absencia vnútorného tlaku), zasuňte tyč do otvoru, ktorý sa nachádza medzi otváracím držadlom a tichým ventilom.
• Je to normálne. Zápach sa po niekoľkých použitiach úplne vytratí. • Uistite sa, že ste dôkladne očistili položky uvedené v návode: nádobu na varenie, kovové veko. Až potom zariadenie znova použite.
• V nastavení vyberte možnosť „Screen/Sounds“ (Obrazovka/zvuky) a potom „Screen“ (Obrazovka) a „Demo Mode“ (Režim ukážky). • Režim ukážky vypnite. • Pomocou otočného kolieska zadajte kód 3424. • Stlačte tlačidlo OK. • Zariadenie sa reštartuje a vráti sa do normálneho režimu. Logo „Demo“ (Ukážka) sa už nezobrazuje a zariadenie je pripravené na použitie.
• Množstvo vody v nádržke nie je dostatočné na zvýšenie a udržanie tlaku po celú dobu varenia. • Zastavte prebiehajúci proces, otvorte veko a pridajte dostatočné množstvo vody. Začnite recept robiť znova alebo vykonajte ručný ohrev. • Náš tip: Pri varení ryže a iných potravín, ktoré môžu počas varenia absorbovať veľké množstvo vody, si pozorne prečítajte návod na obale príslušnej potraviny a pridajte minimálne množstvo vody potrebné na varenie pod tlakom (až 200 ml v prípade maximálneho množstva/dlhodobého varenia).
Môže byť nesprávne pripevnený kryt gule. Nechajte zariadenie úplne vychladnúť, potom odstráňte kovový kryt a skontrolujte, či je zvislá značka na kryte gule naproti ikone zobrazujúcej uzamknutý zámok. Ak problém pretrváva aj po tejto kontrole, odneste zariadenie do niektorej z našich schválených servisných služieb.
Môže byť nesprávne pripevnený kryt gule. Nechajte zariadenie úplne vychladnúť, potom odstráňte kovový kryt a skontrolujte, či je zvislá značka na kryte gule naproti ikone zobrazujúcej uzamknutý zámok. Ak problém pretrváva aj po tejto kontrole, odneste zariadenie do niektorej z našich schválených servisných služieb.
Pomocou používateľskej príručky overte, či sú všetky časti vnútorného kovového krytu na svojich miestach, pevne zaistené a čisté a či je kovový kryt dostatočne naskrutkovaný.
Skontrolujte, či nie je zaisťovacia tyč pripevnená hore nohami. Magnetická časť zaisťovacej tyče musí byť na rovnakej strane ako guľa a jej tesnenie sa musí nachádzať na protiľahlej strane.
Overte, či je vo varnej mise dostatočné množstvo vody.
Skontrolujte, či je kondenzačná nádoba správne umiestnená za zariadením a nie je upchatý prietokový kanálik. Presvedčte sa, či nie je nádoba preplnená a či sa objem potravín nezväčšuje. Na niektoré prísady (napríklad smotana, mlieko, víno atď.) si treba dávať pozor, pretože môžu spôsobiť preplnenie. Je nutné dodržať pomer uvedený v návode.
Uistite sa, že je napájací kábel pripojený k zariadeniu aj k zdroju napájania. Stlačením tlačidla OK skontrolujte, či zariadenie nie je v pohotovostnom režime. Ak problém pretrváva, odneste zariadenie do schváleného servisného strediska.
Ak sa na displeji výrobku zobrazuje obrazovka s chybou, postupujte podľa pokynov. V prípade potreby použite návod na používanie výrobku, v ktorom nájdete ďalšie informácie.
Hrniec sa dá umývať v umývačke riadu, pretože ho možno bezpečne ponoriť do vody. Niektoré čistiace prostriedky však obsahujú zložky, ktoré viac či menej agresívne reagujú s kovmi. Táto sivá usadenina je výsledkom reakcie kovu s produktom.
Odporúčame tekuté alebo gélové čistiace prostriedky, ktoré sú jemnejšie.
Povrch hrnca sa nezmenil. Obnovenie pôvodného vzhľadu: Pomocou špongie a zmesi horúcej vody s bielym octom hrniec dôkladne vyčistite a potom opláchnite. Rada: Na lepšiu údržbu hrnca odporúčame ručné umývanie jemným čistiacim prostriedkom.
Áno, môžete vložiť 4 poháre dolu a 2 poháre hore. Dajú sa vložiť aj do naparovacieho košíka. Vždy pridajte 25 cl vody. Dva horné poháre umiestnite smerom k prednej časti, inak by sa mohli prevrátiť alebo by mohli zavadzať pri zatváraní veka.