V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:
Nechajte si ho bezplatne opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisov.
Pokiaľ váš spotrebič už nie je v záruke, máte k dispozícii 3 riešenia:Pozrite tieto sekcie:
Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.
Kontaktný formulárGROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
232 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00
Vaše osobné údaje spracúva spoločnosť Groupe SEB za účelom zodpovedania informácií alebo otázok. Máte právo na prístup k vašim údajom, ich úpravám alebo uplatnenie vášho práva na námietku prostredníctvom tohto formulára alebo kontaktovaním nás na adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na tejto stránke.
Náš zákaznícky servis - popredajný servis (SAV) je schopný odpovedať na všetky vaše otázky týkajúce sa produktov a služieb značky Tefal. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky počas vyššie uvedenej otváracej doby call centra. Mimo týchto hodín môžete použiť náš kontaktný formulár, odpovieme na vašu otázku čo najskôr. Iba informácie o značke Tefal a kontaktné údaje uvedené na tefal.sk sú považované za oficiálne.
Vyhľadajte si návod na použitie vašich výrobkov značky Tefal.
Získajte odpovede na svoje otázky.
Naši poradcovia sú vám k službám.